Menu

FAQ

Q. Ik zoek een speciale IT oplossing voor mijn bedrijf, maar kan hiervoor geen informatie vinden op jullie website, kunnen jullie toch helpen?
A. Ja, waarschijnlijk wel, we hebben goede contacten met onze partners in de IT wereld, vaak kunnen we in samenwerking met hun oplossingen aandragen voor niet alledaagse IT problemen. U kunt uw vragen altijd aan ons voorleggen, we zullen u dan eerlijk vertellen of we u kunnen helpen.

Q. Ik wil mijn systeem optimaal beveiligen, is uw Security pakket 100% waterdicht?
A. Er is geen enkel pakket dat 100% veiligheid kan bieden, wij leveren wel de meest geavanceerde technieken en programma’s die voortdurend worden geüpdatet, tevens kunnen we helpen met het versleutelen van uw data en helpen interne data diefstal te voorkomen. Klik hier voor Managed Anti Virus.

Q. Mijn computers werken nog steeds met Windows XP, alles draait nog goed, waarom wordt er toch geadviseerd om over te stappen op meer recentere programmatuur?
A. Windows XP wordt niet meer technisch ondersteund ook worden er geen beveiligingsupdates meer geleverd. Uw PC blijft gewoon werken, maar wordt kwetsbaarder voor virussen en andere beveiligingsrisico’s. Tevens kunnen er compatibileitsproblemen met nieuwe hardware optreden. We helpen u graag met een upgrade.

Q. Verkopen jullie ook laptops, printers, cartridges?
A. Nee, wij zijn geen computerwinkel, wel kunnen wij helpen met aanleveren van randapparatuur. Wel werken we samen met leveranciers van hardware, dus we kunnen wel systemen aanleveren en aansluiten.

Q. Er is een probleem opgetreden met ons IT systeem, wat nu?
A. Als geregistreerde klant kunt u uw probleem op onze support site aangeven. Wij zullen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u opnemen en eerst kijken of we via speciale software met een ‘remote sessie’ uw problemen op afstand kunnen oplossen. Indien nodig zullen we u bezoeken en het probleem ter plekke oplossen. Via de support site kunt u volledig op de hoogte blijven met de status van uw aanvraag.

Q. Is jullie advies gratis?
A. Ja, ons advies is gratis en vrijblijvend, wij zullen u de oplossingen bieden die afgestemd zijn op uw bedrijf en uw IT omgeving. Graag maken wij een afspraak om te komen kijken hoe u werkt en welke wensen u heeft om vervolgens met aanbevelingen te komen, uiteraard is dat gratis.

Q. Ik wil ook buiten kantoor doorwerken, kunnen jullie ons ook adviseren hoe we via mobile apparatuur zoals tablet computers en smartphones kunnen werken?
A. Ja, graag zelfs, we hebben talloze mogelijkheden om via praktisch ieder apparaat met internet verbinding buiten kantoor up to date door te werken met toegang tot uw data op kantoor, veilig en simpel. Het nieuwe werken! Kijk hier voor Office365 en Mobile Device Management voor controle en beveiliging van uw mobile apparatuur. Heeft u vragen die wij hier nog niet beantwoord hebben? Neem dan hier contact met ons op.

CONTACT

Wetec Enterprise IT

Schoutlaan 12

6002 EA  Weert

Postbus 10112

6000 GC Weert


Tel: +31 (0) 495 - 45 26 40

Fax: +31 (0) 495 - 45 25 20

E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wetec Solutions

Rodestraat 19

6286 AV Wittem

Postbus 10112

6000 GC Weert


Tel: +31 (0) 495 - 45 26 40

Fax: +31 (0) 495 - 45 25 20

E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Naar boven
Naar beneden