Menu

Support

Storing melden
Wilt u een storing melden aan onze servicedesk, klik op de support afbeelding zodat u rechtstreeks een ticket kunt inleggen.

Centraal aanspreekpunt
Onze ICT helpdesk fungeert voor u als centraal aanspreekpunt bij vragen of incidenten. Bij het contact met onze ICT helpdesk krijgt u altijd een van uw vaste contactpersonen uit uw eigen klantteam. Dat werkt wel net zo makkelijk.

We werken voor u als ‘single point of contact’: als vragen of incidenten gemeld worden die voor andere (ICT-)leveranciers bestemd zijn, worden deze ook door onze helpdesk in behandeling genomen en doorgezet naar de betreffende leverancier. De helpdesk bewaakt de voortgang en koppelt deze terug naar de betreffende gebruiker. U wordt dus niet meer van het ‘kastje naar de muur gestuurd’ tussen uw verschillende leveranciers.

Heldere afspraken en korte responstijden
Onze serviceorganisatie is op basis van ITIL ingericht, maar werkt pragmatisch. Uiteraard leggen we alle afspraken voor ondersteuning vast in heldere afspraken, waarbij ook ondersteuning buiten de reguliere kantoortijden mogelijk is.

Met onze ICT helpdesk wordt u ondersteund door ervaren en betrokken professionals die snel schakelen en altijd voor u klaarstaan.

Heeft u een vraag of wenst u meer informatie over een van onze producten en/of diensten ga dan naar het contactformulier en wij nemen zo spoedig contact met u op.

CONTACT

Wetec Enterprise IT

Schoutlaan 12

6002 EA  Weert

Postbus 10112

6000 GC Weert


Tel: +31 (0) 495 - 45 26 40

Fax: +31 (0) 495 - 45 25 20

E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wetec Solutions

Rodestraat 19

6286 AV Wittem

Postbus 10112

6000 GC Weert


Tel: +31 (0) 495 - 45 26 40

Fax: +31 (0) 495 - 45 25 20

E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Naar boven
Naar beneden